Poslovna ideja – kako do nje in kaj z njo?

Poslovna ideja – kako do nje in kaj z njo?

22 Okt

Marsikateri uspešni podjetnik piše zgodbo o uspehu le zaradi ene relativno preproste stvari – dobre poslovne ideje. Nekateri ljudje so pravi kreativci v odkrivanju idej, vendar ne vedo, kako bi jo spremenili v posel. Drugi razmišljajo, kako bi odprli svoje podjetje, pa nimajo prave ideje. Naj vam bo tale zapis vsaj v majhno pomoč.

Kako do poslovne ideje?

Najprej ugotovite, kdo ste, kaj radi delate in kakšne so vaše veščine. Ste spretni z rokodelskimi dejavnostmi, morda z analiziranjem podatkov ali ste dobri v vizualnih komunikacijah? Glede na to, da boste posel opravljali več let ali celô celo življenje, morate misliti predvsem na stvari, ki jih delate s strastjo. Posel temelji na služenju ljudem, zato premislite tudi, kaj vaša okolica potrebuje in kaj ji lahko ponudite za boljše življenje.

Ali je vaša zamisel dobra za izpeljavo posla, ne boste nikoli vedeli, če ne boste svoje poslovne ideje delili z drugimi. Nekateri se bojijo, da če razkrijejo svojo idejo, da jo bo kdo ukradel, vendar je verjetnost za to zelo majhna. Namesto da idejo držite zase, jo razvijajte in izboljšujte s pomočjo čim več ljudi.

Kaj s poslovno idejo?

Da boste res ugotovili, ali bo vaša ideja prepričala potrošnike, morate opraviti raziskavo trga. Z raziskavo trga boste bolje spoznali kdo in za koliko bo pripravljen odšteti svoj denar za vaše storitve ali izdelke. Prav tako preučite  vašo konkurenco.  Ali vaša konkurenca lahko predstavlja substitut vaši ponudbi? Kako ste lahko boljši od vaše konkurence?

Če ugotovite, da imate potencialne stranke in ste lahko boljši in drugačni od konkurence, se lotite poslovnega načrta. S poslovnim načrtom boste natančno lahko predvideli vaše poslovanje v prihodnosti.