Pisarniški stol in pisarniška oprema

Pisarniški stol in pisarniška oprema

17 Maj

Nakup nove pisarniške opreme za biti kar mučno in drago opravilo, saj je npr. lahko dokaj drag že kvaliteten pisarniški stol. Če šele začenjate s svojim podjetjem je lahko to velik udarec za začetni proračun. Na začetku kupite le to, kar potrebujete in po potrebi to sčasoma dopolnjujte. Najbolje, da si pred nakupom zadate, do katerega zneska imate namen opraviti nakup in se tega držite.

Izbira prave pisarniške opreme igra veliko vlogo pri produktivnosti in splošnem počutju delavca. Pravo delovno okolje naj bi vsebovalo kvaliteten ergonomski stol, zaradi katerega ne trpi hrbtenica. Dober stol je najpomembnejši kos opreme vsake prave pisarne. Poleg tega pa je tu še nekaj dejavnikov ki vplivajo na počutje delavca, na primer prava osvetlitev prostora, pohištvo toplih barv ter nekaj rastlin v pisarni.  Pravilna naj bi bila tudi višina delovne mize glede na naše sedenje, naša tipkovnica ali prenosnik  pa naj bosta pod kotom 15°, kar zmanjša obremenitev na zapestje. Če so ti pogoji izpolnjeni bo zadovoljen delavec, kot tudi delodajalec z njegovo produktivnostjo.

Pisarna običajno vsebuje delovno mizo, predalnik, omare za shranjevanje dokumentov, koš za odpadni papir ter ostalo pohištvo po želji. V Ljubljanskem podjetjuErgoles se že dalj časa ukvarjajo z proizvodnjo pohištva po meri ter uvozom pisarniških stolov ali pisarniške opreme različnih proizvajalcev. Če prenavljate pisarno ali delovno okolje so pravi naslov, saj s svojimi produkti po kvaliteti ter ceni prednjačijo pred ostalimi. Količina opravljenega dela bo v veliki meri odvisna od delovnega okolja zato se tu potrudite po vseh svojih močeh, zadovoljni boste vi, kot tudi vaš delavec.