Osebni marketing, prednosti in pasti

Osebni marketing, prednosti in pasti

11 Apr

Osebni marketing nudi mnogo prednosti .

Osebni marketing je zelo direktno trženje, kar je lahko koristno, lahko prinaša pa tudi nekatere pasti. Koristen je predvsem takrat, ko dosežemo želen učinek. S tem s skrajšamo pot do cilja, prihranimo pri aktivnostih in posledično stroških, svojo izkušnjo pa lahko v prihodnosti s pridom izkoristimo. Pasti so v sami neposrednosti. V primeru, da ne izberemo pravi način, se lahko sam osebni marketing ne izkaže kot neučinkovit v tem primeru, ampak tudi v ostalem ali celo v obsežnejšem krogu. Zato je potrebno dobro premisliti vse potrebne aktivnosti, v tako pozitivnih lastnostih, kot tudi pasteh. Ker so pasti tveganje, ga lahko vgradimo v pozitivne lastnosti. To pa storimo tako, da jih temu primerno oblikujemo. Osebni marketing pa izvedemo tako, da je vedno mogoča pot nazaj in popravek. Veliko vlogo pri tem igrajo izkušnje, nezanemarljiv pa so hočeš nočeš dejavniki na katere imamo bolj malo ali praktično nobenega vliva. V tem primeru, kot povsod kjer je soočenje osebno, smo odvisni od osebnega razpoloženja na dotični dan. Če to ni pozitivno, primerno ali na splošno dobro, je možnost našega uspeha manjša. Izkušnje v tem primeru igrajo pomembno vlogo. Osebni marketing mara tako dati veliko pozornost osebnim izkušnjam, ter na njih graditi. Pri tem ne gre spregledati tudi napake, ki jih počnemo. Pomenijo lahko tudi dobro učno snov za prihodnost. Napake se lahko razumejo kot posledica neuspeha, lahko pa so razumljene tudi drugače. Če razumemo neuspešen osebni marketing kot napako, to še ne pomeni, da bo povsem enak v prihodnje napaka. V prihodnje bodo lahko okoliščine drugačne, kar pomeni, da je možnost spremenitve napake v uspeh. Imeti je potrebno splošno zelo dober občutek za ocenjevanje primernost. V nekaterih primerih je lahko očiten razlog, v drugih pa ga bomo težje poiskali.

Osebni marketing nudi karierne, poslovne in druge izzive .