Optimizacija strani danes prinaša kasneje rezultate

Optimizacija strani danes prinaša kasneje rezultate

11 Maj

Danes je optimizacija strani enostavno že nujna za čisto vsa podjetja, ki se ukvarjajo z direktno prodajo svojih izdelkov ali storitev strankam. Ponudnikov je namreč vedno več in kupec ima tako vedno ponudbo več različnih podjetij, zato ga je treba na en način pridobiti, da nas zagotovo najde in da kupi pri nas. Če pa nas na Googlu ni, pa je isto, kot da nihče skoraj da ne ve, da obstajamo, za kar pa poskrbi optimizacija strani.

Seveda je vedno smisel pri tem, da se dosegajo dobri rezultati na dolgi rok, torej čim boljše pozicije na prvi strani v iskalniku Google, kar pa je danes tudi pri najboljših strokovnjakih skoraj da nemogoče dosegati, saj imamo namreč tu Googla, ki ves čas spreminja iskalni algoritem in s tem spreminja pravila igre na kakšen način je treba delati, da so doseženi rezultati, kar pa je reci piši nemogoče.

Spremembe v algoritmu spletnih brskalnikov

Prav gotovo si nihče ne želi in skoraj da niti ne more predstavljati, da lahko prihaja do takšnih sprememb, pa vendar prihaja. Seveda pri novih straneh, ko se optimizacija strani dela po novih pravilih, lahko malo bolj vplivamo na to, kako dobri bodo rezultati kot pri starih straneh, na katerih se optimizacija strani dela že vrsto let, pa zdaj po novem celotno delo ne samo da ne koristi, temveč celo škodi.

Vendar pa je na novi način vse skupaj bistveno težje in bolj dolgotrajno, saj po novem optimizacija strani poteka precej, precej počasneje, vse skupaj se mora bolj previdno delati, kar pa seveda vpliva na to, da so rezultati tudi doseženi bistveno kasneje, koti bi lahko bili. Vendar pa se je vsekakor veliko bolj smiselno odločiti v trenutnem trenutku za dolgoročno varianto, saj ko ima enkrat domena slab glas pri Googlu, je vse skupaj težko popraviti oz. skoraj da nemogoče.