Kvalitetna izdelava strani v WordPressu

Kvalitetna izdelava strani v WordPressu

20 Mar

Program za izdelavo spletne strani WordPress je odprtokodni program, ki je zelo dinamičen in interaktiven z obilo različnih funkcij ter možnosti dodajanja aplikacij in vtičnikov. Z njim je možno ustvariti preprosto predstavitveno spletno stran, blog, spletno galerijo slik in videoposnetkov, zapletene in multifunkcionalne strani ter spletne trgovine. Najlažje se boste uporabe programa naučili s pomočjo strokovnjakov, ki vam bodo vzpostavili spletno stran in vas naučili dodajati nove vsebine.

Potek izdelave

Pred vzpostavitvijo nove spletne strani morate razmisliti o samem dizajnu, vtičnikih, aplikacijah, številu podstrani, videzu prve strani, grafični podobi vašega podjetja in izgledu vaše blagovne znamke. Spletna stran mora vaše podjetje predstaviti v najboljši luči, zato mora biti odzivna, hitro delujoča in informativna. Po izdelavi osnutka vizualnega in vsebinskega načrta, sledijo namestitev WordPressa na strežnik, namestitev vtičnikov, izbira glavne teme, vnos vsebine, testiranje in objava. Program za izdelavo spletne strani WordPress tako pokriva vse faze vzpostavitve strani.

Dodatna zaščita kupcev

V primeru, da ste se odločili za vzpostavitev spletne trgovine, morate vaše kupce dodatno zaščititi najprej z rednim posodabljanjem vseh vtičnikov na strani ter z namestitvijo SSL certifikatov za varno plačevanje. Spletne strani s SSL certifikati za stranke veljajo kot bolj zaupanja vredne strani, saj kupci vedo, da so zaščiteni pred zlorabo osebnih podatkov s strani tretjih oseb.

Redno posodabljanje vsebin in SEO optimizacija

Za višjo pozicijo na Googlu in višjo obiskanost vaše spletne strani je pomembno, da vlagate v optimizacijo. V kolikor vaši zaposleni nimajo časa za dodajanje unikatnih člankov na stran in objav na vašem blogu, je nujno, da to delo zaupate zunanjemu izvajalcu. Slednji bo z natančno izvedeno optimizacijo dosegel višje rangiranje strani na Googlu, večjo obiskanost, večjo konverzijo ter višjo prodajo vaših storitev ali izdelkov. Za uspešnost spletne strani ni dovolj dodajanje vsebin enkrat do dvakrat na mesec. Potrebujete dovršeno izdelan marketinški načrt, s katerim boste prepoznali navade in želje vaših kupcev ter dosegli visoke prodajne rezultate.